Garantija un nosacījumi
- Mēbeļu kvalitāti un ilgmūžību nodrošina, izmantojot tās paredzētajam mērķim un ievērojot uzturēšanas un lietošanas noteikumus.
- Mēbelēm ir 24 mēnešu rūpnīcas garantija. Garantijas termiņš sākas piegādes dienā.
- Garantija tiek izsniegta, ja tiek uzrādīti mēbeļu iegādi apliecinoši dokumenti: pirkuma līgums/maksājuma kvīts/bankas izraksts/ PVN rēķins.
- Garantija attiecas uz ražotāja radīto preču kvalitātes defektu novēršanu.
- Garantija attiecas uz visām priekšmetu sastāvdaļām un piederumiem, izņemot dabīgā koka, dabīgās ādas un citu materiālu faktūras un toņu pārkāpumus.
- Pircējam ir nekavējoties jāpārbauda preču kvalitāte to saņemšanas brīdī vai pašam un nekavējoties jāinformē salona personāls defektu un/vai pārkāpumu gadījumā. Pretenzijas par preču kvalitāti netiek pieņemtas pēc 2 dienām pēc preču saņemšanas.
- Izmaiņas dabīgā kokā vai dabīgā ādā un citās virsmās netiek uzskatītas par preces kvalitātes defektu.
- Auduma vai ādas dabiskais nodilums netiek uzskatīts par preces kvalitātes defektu.
- Preču kvalitātes garantija nav spēkā, ja pircējs vai personas, kurām pircējs ir nodevis preces, ir tās izmantojušas citiem mērķiem, nevis tiem, kuriem šīs preces parasti izmanto, nav ievērojušas instrukcijās noteiktās prasības, ir pārkāpušas noteikumus, kas reglamentē preču transportēšanu, montāžu, uzglabāšanu, lietošanu, glabāšanu, apkopi un ekspluatāciju, kā arī ja redzami iepakojuma defekti vai citi preču ārējie defekti, kas rakstiski saskaņoti preču nodošanas brīdī, vai preču kvalitātes pasliktināšanās ir pircēja vai personu, kurām pircējs ir pārdevis preces, darbības rezultāts.
- Ja UAB “AŽUONA” pārstāvji kopā ar ražotāju izvērtē un konstatē, ka pretenzijas par preces kvalitāti un/vai montāžu ir pamatotas, Pircējam ir tiesības pieprasīt: bez maksas novērst preces trūkumus saprātīgā termiņā; aizstāt neatbilstošas kvalitātes preci ar atbilstošas kvalitātes preci; gadījumā, ja nav iespējams aizstāt neatbilstošas kvalitātes preci ar atbilstošas kvalitātes preci, – izvēlēties alternatīvu produktu.
- AŽUONA UAB nav atbildīga par preces defektiem, kas tika apspriesti pirkuma līgumā vai par kuriem Pircējs zināja un/vai par kuriem Pircējam bija jāzina pirkuma brīdī (piemēram, ja mēbeles ir iegādātas no salona, ja mēbelēm ir zināms defekts u.c.).
- Bojājumi, kas radušies mēbeļu transportēšanas/pārnēsāšanas/paņemšanas laikā, netiek akceptēti.
- Pircējs zaudē tiesības uz UAB AŽUONA mēbeļu bezmaksas garantijas servisu šādos gadījumos:
- Tajā nav iekļauts PVN rēķins, kvīts vai cits pirkumu apliecinošs dokuments;
- Pircējs nav ievērojis UAB AŽUONA noteiktos mēbeļu ekspluatācijas un apkopes noteikumus, mēbeles ir transportētas, nepareizi ekspluatētas un/vai bojātas Pircēja vainas dēļ;
- Mēbeles tika bojātas nepārvaramas varas apstākļu dēļ;
- Mēbeles bija pārklātas ar ūdeni vai citu šķidrumu;
- Mēbeles bija sabojājuši dzīvnieki;
- Pircējs vai trešās personas ir veikušas mēbeļu remontu;
- Mēbeles ir dabiski nolietojušās un/vai izbalējušas.